.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش‌سوزی در منطقه «اناری» امیرآباد بهشهر
آتش‎سوزی در بخشی از باغات مرکبات روستای امیرآباد بهشهر سبب خسارت 50 میلیون تومانی به 2 باغدار در فصل باردهی محصولات شد و با توجه به وقوع آتش‎سوزی‎های پی در پی و فاصله حدود 30 کیلومتری آن با مرکز شهر، این روستا نیازمند سیستم اتفای حریق است.

به گزارش شمال نیوز، عصر روز جمعه 31 شهریورماه بر اثر سهل‌انگاری یا غرض‌ورزی فرد یا افرادی، بخش قابل توجهی از زمین‌های باغی در منطقه «اناری» امیرآباد بهشهر طعمه آتش شد.

با توجه به مشاهدات عینی خبرنگار ما، در اثر این آتش‌سوزی تعداد 40 اصله درخت در زمین‎های مرکبات با سابقه 30 ساله متعلق به دو مالک به‌نام‌های اصغر و محمود معالی در آتش سوخت.

اهالی محل با آتش‌نشانی بهشهر تماس گرفتند اما این سازمان اعلام کرد که امیرآباد در محدوده فعالیت آنها نیست، همچنین با آتش‌نشانی بندر امیرآباد نیز تماس گرفته شد و آنها نیز همین پاسخ را دادند و به همین علت تعداد قابل توجهی از درختان مرکبات در آتش سوخت.

*خسارت 50 میلیون تومانی به 2 باغدار

باغداران خسارت‌دیده نیز اعلام کردند که این حادثه سبب خسارت 50 میلیون تومانی به محصولات آنها در فصل باردهی و نزدیک به برداشت محصولات شده است.

آن‌طور که یکی از اعضای شورای اسلامی امیرآباد گفته است، این روستای 2 هزار و 130 نفره، هیچ‌گونه سیستم آتش‌نشانی ندارد و ضرورت دارد که این منطقه به ماشین آتش‌نشانی مجهز شود.

 این چهارمین آتش‌سوزی در اراضی باغی و کشاورزی امیرآباد طی 6 ماه گذشته است که بیش از 100 میلیون تومان خسارت به بهره‌برداران تحمیل کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.